Vi bytter navn til Vuvlaforeningen

Vulvalidelser er så mangt, Vulvodyniforeningen er for alle vulvalidelser og det tydeliggjør vi med å bytte navn til Vulvaforeningen.

(U)kjært barn har mange navn.

Vulvodyniforeningen ble startet i 2020, med mål om å jobbe for alle vulvalidelser. Vi har opplevd at navnet vi valgte ikke får frem dette, og at flere med med andre diagnoser eller plager enn Vulvodyni ikke føler de kan melde seg inn.

Derfor har styret etter vedtak i forrige årsmøte landet på at vi endrer navn til Vulvaforeningen! Nettopp for at alle skal føle seg inkluderte

Vi skal fortsette å jobbe for akkurat det samme som før, nemlig bedre behandlingstilbud for vulvalidelser og støtte til alle medlemmene.

Vi håper berørte, pårørende, behandlere og alle andre har lyst til å være med oss på reisen videre!

Foreningen er for alle vulvalidelser!

Eksem, Vulvodyni, Vaginisme, Vestibulodyni, Lichen Planus, Lichen Schlerosus, Psoriases, Presistant sexual arousal disorder (PSAD)... og alle andre lidelser som rammer vulva!