Arrangementer

Kunnskapen om hva vulvodyni egentlig er og hvordan man kan bli bedre kan virke vanskelig å få tak på. Derfor arrangerer vi jevnlig spennende webinarer i samarbeid med dyktige fagfolk. Som medlem får du tilgang til opptak av disse når du melder deg inn.

Fagdag og årsmøte 2024
    lør. 20. apr.
    Quality Hotel 33 (og streaming)
    20. apr. 2024, 10:00 – 16:00
    Quality Hotel 33 (og streaming), Frognerseteren Bruk, Østre Aker vei 33, 0581 Oslo, Norge
    Vulvaforeningen har gleden av å invitere til vår aller første fagfag! Vi håper å se deg på Quality Hotel 33 i Oslo, lørdag 20. april.
    Årsmøte & webinar om trening og vulvodyni/vaginisme
    man. 25. sep.
    TEAMS
    25. sep. 2023, 18:00 – 19:30
    TEAMS
    Har du underlivvssmerter, men usikker på hvordan trening vil påvirke smertene dine? Det er lett å scrolle seg vill i sosiale medier om alt vi bør og ikke bør gjøre for bekkenhelsen vår. I dette webinaret skal Fysioterapeut Martine Høiby snakke om trening ved underlivvssmerter.
    Webinar om vulvalidelser
    ons. 12. apr.
    Digitalt
    12. apr. 2023, 19:00
    Digitalt
    Har du vondt i underlivet? På dette webinaret vil gynekolog Ole Aleksander Dyrkorn og hudlege Anne Lise Helgesen fortelle om ulike vulvalidelser.
     Yogatime for avslapping i bekkenbunn og lindring av underlivssmerte
    tor. 16. feb.
    ZOOM
    16. feb. 2023, 19:00 – 20:00
    ZOOM
    Velkommen til en online yogatime på 60 minutter der du vil få ulike øvelser for å skape trygghet i kroppen og avslapping i bekkenbunnen. Metoden er myk og alle kan være med, uansett erfaring med yoga.

Tidligere arrangement

Her ser du en liten oversikt over arrangementer vi i Vulvodyniforeningen har gjennomført tidligere. Medlemmer får tilgang til opptak av alle webinarer, seminarer eller andre aktiviteter vi har opptak fra.