OM STYRET I VULVODYNIFORENINGEN

felles_oppdatert_.jpg

STYRET I

2023

Å jobbe frivillig i Vulvodyniforeningen gir oss muligheten til å bidra til en endring, som er sårt trengt! Vi får en arena til å spre informasjon, hjelpe pasienter og påvirke politisk og forskning som er viktig for å få mer oppmerksomhet rundt vulvasykdommer.

Møt styret

Dedikasjon. Ekspertise. Lidenskap.

Formål

Foreningens formål er å gi en stemme til personer med vulvasmerter. Vi jobber for å rette søkelyset mot diagnoser som vulvodyni, vaginisme, lichen og andre sykdommer som gir smerter i vulva. Vi er en stemme for mer kunnskap, forskning, tilbud og behandling. Foreningen arbeider for å påvirke forskningsagendaen og sikre vulvapasienters stemme i alle relevante politiske beslutninger. Foreningen vil være en sparringspartner for myndighetene og faginstanser, og skal prioritere brukermedvirkning.

Få siste nytt!

Takk!!