man. 25. sep.

TEAMS

Årsmøte & webinar om trening og vulvodyni/vaginisme

Har du underlivvssmerter, men usikker på hvordan trening vil påvirke smertene dine? Det er lett å scrolle seg vill i sosiale medier om alt vi bør og ikke bør gjøre for bekkenhelsen vår. I dette webinaret skal Fysioterapeut Martine Høiby snakke om trening ved underlivvssmerter.

Registreringen er lukket
Se andre arrangementer
Årsmøte & webinar om trening og vulvodyni/vaginisme

25. sep. 2023, 18:00 – 19:30

TEAMS

Om arrangementet

Mandag 25. september 2023 – klokka 18.00.

Da er det klart for årsmøte i Vulvodyniforeningen. Vi håper flere medlemmer fra forskjellige steder i Norge får anledning til å delta sammen med oss digitalt. Om du ønsker å melde inn en sak kan du gjøre det på e-post, innen 14 dager før årsmøte til post@vulvodyniforeningen.no.

Årsmøte

• Saksliste
  • Presentasjon fra fysioterapeut Martine om trening og vulvodyni/vaginisme

På årsmøte skal det velges styremedlemmer. Som styremedlem i Vulvodyniforeningen vil du jobbe for å fremme vår sak, og skape en forening til støtte for andre med diagnosen. Vi ønsker å jobbe politisk for å bedre behandlingstilbudet. Samtidig vil vi ha en forening som kan støtte sine medlemmer i hverdagen. Styret har månedlige møter, og mellom møtene jobber vi med våre verv. Alle hjelper hverandre, og vi har tett kontakt mellom møtene. Et styreverv krever ingen forkunnskaper, kun engasjement!

Om du ønsker å stille til styret kan du ta kontakt oss på e-post så tar vi gjerne en prat!

Presentasjon fra fysioterapeut Martine om trening og vulvodyni/vaginisme

Har du underlivvssmerter, men usikker på hvordan trening vil påvirke smertene dine?  Det er lett å scrolle seg vill i sosiale medier om alt vi bør og ikke bør gjøre for bekkenhelsen vår. I dette webinaret skal Fysioterapeut Martine Høiby snakke om trening ved underlivvssmerter. Bli med på webinar og lær mer om trening, dosering og øvelser som gagner vår helse.

Hva må du gjøre i forkant av årsmøtet?

Alle medlemmer som har gyldig medlemskap og betalt kontingent, har anledning til å være med på årsmøte. Derfor må de som ønsker å delta melde seg på

Du finner også lenke til påmelding på vår hjemmeside.

Du får en e-post med en lenke til Teams-møte dagen før møte.

Dele dette arrangementet