tor. 16. feb.

ZOOM

Yogatime for avslapping i bekkenbunn og lindring av underlivssmerte

Velkommen til en online yogatime på 60 minutter der du vil få ulike øvelser for å skape trygghet i kroppen og avslapping i bekkenbunnen. Metoden er myk og alle kan være med, uansett erfaring med yoga.

Registreringen er lukket
Se andre arrangementer
 Yogatime for avslapping i bekkenbunn og lindring av underlivssmerte

Tid og sted

16. feb. 2023, 19:00 – 20:00

ZOOM

Om arrangementet

Kurset er gratis, og åpent for alle medlemmer av foreningen.

Du må ha noen puter og tepper, et sjal/yogabelte og to yogablokker/tykke bøker. Timen gjøres på mykt undelag på gulvet eller i sengen.

Timen ledes av Frida Trönnberg, som er yogalærer med spesialisering på bekkenbunn, langvarig smerte og traume. Frida har selv hatt underlivssmerter som hun ble frisk fra takket være yoga. Hun driver bedriften og instagramkontoen @heltunderliv der hun hjelper personer med underlivssmerte og bryte smertesirkelen og begynne å nyte livet igjen.

Tid: 16. februar kl 19:00. Timen varer i 60 minutter og det blir 15 minutter til spørsmål etterpå.

Dele dette arrangementet